پست های اخیر

    فیلم اکشن هیجانی جرارد باتلر و فرانک گریلو که ۴ سال پیش اومد و بهش کم‌توجهی شد، یه خونه جدید تو استریمینگ پیدا کرده

    مرداد 6, 1404

    یونان به عمان پیوست تا تبادل فرهنگی جهانی رو تقویت کنه؛ گروهی از تسالونیکی با موسیقی، رقص و لباس‌های اصیل یونانی به جشنواره معروف فولکلور صلاله میره

    تیر 14, 1404

    دومین قسمت از “نمایشگاه محصول آنلاین” FamilyMart “” FamilyMart محلی “در هوکایدو است. پنیر/خربزه/پودینگ کدو تنبل/مجموعه سبزیجات و غیره – ساعت لذیذ

    خرداد 19, 1404

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    فیلم اکشن هیجانی جرارد باتلر و فرانک گریلو که ۴ سال پیش اومد و بهش کم‌توجهی شد، یه خونه جدید تو استریمینگ پیدا کرده

    مرداد 6, 1404

    یونان به عمان پیوست تا تبادل فرهنگی جهانی رو تقویت کنه؛ گروهی از تسالونیکی با موسیقی، رقص و لباس‌های اصیل یونانی به جشنواره معروف فولکلور صلاله میره

    تیر 14, 1404

    دومین قسمت از “نمایشگاه محصول آنلاین” FamilyMart “” FamilyMart محلی “در هوکایدو است. پنیر/خربزه/پودینگ کدو تنبل/مجموعه سبزیجات و غیره – ساعت لذیذ

    خرداد 19, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    نبوغ نیوزنبوغ نیوز
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    SUBSCRIBE
    • صفحه اصلی
    • ارزهای دیجیتال
    • بازار
    • سرگرمی
    • گردشگری
    نبوغ نیوزنبوغ نیوز
    صفحه اصلی»اخبار»هند به عنوان شریک هیئت گردشگری کنیا با BRANDit برای تقویت گردشگری و گسترش فرصت ها فراتر از مهاجرت بزرگ، روابط سفر را تقویت می کند.
    اخبار

    هند به عنوان شریک هیئت گردشگری کنیا با BRANDit برای تقویت گردشگری و گسترش فرصت ها فراتر از مهاجرت بزرگ، روابط سفر را تقویت می کند.

    ningenuityتوسط ningenuityآذر 7, 1403بدون دیدگاه4 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر ریدیت واتس اپ پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست واتس اپ پست الکترونیک

    هیئت گردشگری کنیا با BRANDit شریک می شود تا گردشگری هند را تقویت کند و کنیا را به عنوان مقصدی در تمام طول سال معرفی کند و فرصت ها را فراتر از مهاجرت بزرگ گسترش دهد.

    در یک نقطه عطف مهم برای روابط گردشگری بین کنیا و هند، BRANDit، یک آژانس پیشرو در نمایندگی گردشگری، به عنوان آژانس رسمی فروش، بازاریابی و روابط عمومی هیئت گردشگری کنیا (KTB) در هند منصوب شده است. هدف از این همکاری، ایجاد کنیا به عنوان یک مقصد خروجی برتر برای مسافران هندی است، و از طریق گردشگری ارتباط عمیق‌تر و معناداری بین دو کشور تضمین می‌کند.

    کنیا که به خاطر حیات وحش دیدنی، مناظر متنوع و فرهنگ پر جنب و جوشش شناخته شده است، همواره در بین پنج بازار اصلی برای مسافران هندی قرار گرفته است. با درک سهم قابل توجه هند در رشد گردشگری کنیا، KTB با BRANDit شریک شده است تا از پتانسیل هند به عنوان بازار مسافرتی رو به رشد استفاده کند. با قرار ملاقات BRANDit، کنیا قرار است سفری استراتژیک را آغاز کند تا به مقصدی در تمام طول سال برای گردشگران هندی تبدیل شود.

    اهمیت روزافزون هند در چشم انداز گردشگری کنیا
    هند نقش اساسی در شکل دادن به جذابیت گردشگری جهانی کنیا دارد. در طول سال‌ها، مسافران هندی کمک قابل توجهی به بخش گردشگری کنیا کرده‌اند و همه چیز را از مهاجرت بزرگ نمادین در ماسای مارا گرفته تا سواحل آرام دیانی کاوش کرده‌اند. با بهره برداری از این تقاضای قوی، هیئت گردشگری کنیا قصد دارد سهم بیشتری از بازار سفرهای خارجی هند را جذب کند.

    ژوئن Chepkemei، مدیر عامل KTB، در مورد این انتصاب گفت: «هند همچنان برای کنیا حیاتی است. تخصص، روابط تجاری، و درک عمیق BRANDit از چشم انداز گردشگری هند، آنها را به عنوان یک شریک ایده آل به عنوان نماینده توسعه بازار ما تبدیل می کند. ما مطمئن هستیم که این همکاری باعث تعامل و علاقه بیشتر خواهد شد و موقعیت کنیا را به عنوان مقصدی که باید از آن بازدید کرد، مستحکم تر خواهد کرد.”

    این مشارکت نشان دهنده یک رویکرد آینده نگر برای تنوع بخشیدن به پیشنهادات گردشگری و جذب مخاطبان وسیع تری از مسافران هندی، از جمله خانواده ها، جویندگان تجمل، علاقه مندان به ماجراجویی، و کاشفان فرهنگی است.

    چشم انداز استراتژیک BRANDit برای کنیا در هند
    BRANDit به عنوان نماینده رسمی KTB در هند، بر اجرای یک استراتژی قوی برای نشان دادن کنیا به عنوان مقصدی برای اوقات فراغت، طبیعت، ماجراجویی و تجارب لوکس متمرکز است. با رویکردی جامع، BRANDit قصد دارد روایت گردشگری کنیا را فراتر از فصل معروف مهاجرت بزرگ گسترش دهد و آن را به عنوان مقصدی در تمام طول سال معرفی کند که اولویت‌های سفر را برآورده می‌کند.

    به عنوان نماینده منصوب، BRANDit بر تقویت همکاری های استراتژیک و محوری مسافران به سمت بخش ها و مسیرهای جدید تمرکز خواهد کرد. لوباینا شیرازی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران BRANDit، گفت: «کنیا همیشه برای ما خاص بوده است. هدف ما این است که آن را به عنوان مقصدی در تمام طول سال فراتر از فصل مهاجرت بزرگ معرفی کنیم و آن را به شیوه ای جامع تر و پایدارتر تبلیغ کنیم. ما طرحی ابداع کرده‌ایم که می‌تواند چشم‌انداز تازه‌ای را در مورد چگونگی کاوش هندی‌ها در کنیا به ارمغان بیاورد.»

    تخصص BRANDit در بازاریابی گردشگری و ارتباطات عمیق آن در شبکه تجارت مسافرتی هند نقش اساسی در ارتقای دید کنیا خواهد داشت. BRANDit با تأکید بر پایداری، بخش‌های سفر دست‌نخورده و غوطه‌ور شدن فرهنگی، قصد دارد نحوه درک کنیا توسط مسافران هندی را دوباره تعریف کند.

    گسترش افق سفر هند در کنیا
    تحت نمایندگی BRANDit، هیئت گردشگری کنیا بر همکاری های استراتژیک با آژانس های مسافرتی هندی، اپراتورهای تور و پلت فرم های رسانه ای برای ایجاد آگاهی بیشتر در مورد پیشنهادات منحصر به فرد کنیا تمرکز خواهد کرد. زمینه های اصلی تمرکز عبارتند از:

    تجارب سفر لوکس: نمایش اقامتگاه های کلاس جهانی کنیا، اقامتگاه های سافاری، و تجربیات منحصر به فرد حیات وحش که برای مسافران لوکس هندی طراحی شده است.
    گردشگری ماجراجویی: تبلیغ کنیا به عنوان مرکزی برای فعالیت‌های هیجان‌انگیز، از جمله سافاری با بالون هوای گرم، کوه‌پیمایی، و ماجراجویی‌های زیر آب.
    سفر پایدار: تاکید بر تعهد کنیا به گردشگری مسئولانه و شیوه های دوستدار محیط زیست، جذاب برای مسافران هندی آگاه به محیط زیست.
    ارتباطات فرهنگی: ارائه فرصت هایی به گردشگران هندی برای غوطه ور شدن در سنت ها، هنر و غذاهای غنی کنیا.
    بسته‌های چند مقصدی: تشویق مسافران هندی برای کاوش در کنیا در ترکیب با سایر کشورهای آفریقای شرقی، تجربه کلی سفر آنها را افزایش می‌دهد.
    هدف این رویکرد تعریف مجدد سفر هند به کنیا است و آن را به مقصدی برای تجربه‌های فراموش نشدنی تبدیل می‌کند که با علایق مختلف مسافران طنین‌انداز می‌شود.

    منبع:travelandtourworld

    ningenuity

    پست های مرتبط*

    فیلم اکشن هیجانی جرارد باتلر و فرانک گریلو که ۴ سال پیش اومد و بهش کم‌توجهی شد، یه خونه جدید تو استریمینگ پیدا کرده

    مرداد 6, 1404

    یونان به عمان پیوست تا تبادل فرهنگی جهانی رو تقویت کنه؛ گروهی از تسالونیکی با موسیقی، رقص و لباس‌های اصیل یونانی به جشنواره معروف فولکلور صلاله میره

    تیر 14, 1404

    دومین قسمت از “نمایشگاه محصول آنلاین” FamilyMart “” FamilyMart محلی “در هوکایدو است. پنیر/خربزه/پودینگ کدو تنبل/مجموعه سبزیجات و غیره – ساعت لذیذ

    خرداد 19, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    مطالب مرتبط
    اخبار

    فیلم اکشن هیجانی جرارد باتلر و فرانک گریلو که ۴ سال پیش اومد و بهش کم‌توجهی شد، یه خونه جدید تو استریمینگ پیدا کرده

    توسط ningenuityمرداد 6, 14040

    درام جنایی «کاپ‌شاپ» (Copshop) با بازی جرارد باتلر و فرانک گریلو قراره بیاد رو یه…

    یونان به عمان پیوست تا تبادل فرهنگی جهانی رو تقویت کنه؛ گروهی از تسالونیکی با موسیقی، رقص و لباس‌های اصیل یونانی به جشنواره معروف فولکلور صلاله میره

    تیر 14, 1404

    دومین قسمت از “نمایشگاه محصول آنلاین” FamilyMart “” FamilyMart محلی “در هوکایدو است. پنیر/خربزه/پودینگ کدو تنبل/مجموعه سبزیجات و غیره – ساعت لذیذ

    خرداد 19, 1404

    “پوشش Suibu” و لثه های “Suibu Cover” و “Melon Bar” اکنون در دسترس هستند. حتی وقتی مانند بستنی یخ زده است خوشمزه است – تماشای لذیذ

    خرداد 18, 1404

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.