داستان واقعی: بالاخره کسی پیدا شد که رکورد «شاه پاپ» رو بزنه! دریک هفتهای رو پشت سر گذاشت که کمتر کسی فکرش رو میکرد. با سقوط سهگانه آلبومهای «Iceman»، «Habibti» و «Maid of Honour»، نه تنها صدر جدول ۲۰۰ آلبوم بیلبورد رو تصاحب کرد، بلکه با تک آهنگ «Janice STFU» موفق شد چهاردهمین شماره یک خودش رو در هات ۱۰۰ ثبت کنه و از مایکل جکسون عبور کنه! این یعنی دریک حالا بیشترین آهنگ شماره یک رو در بین خوانندههای مرد تاریخ داره. علاوه بر این، با ۴۲ آهنگ همزمان در هات ۱۰۰، رکورد تک هفته رو هم جابهجا کرد. واقعاً باید گفت دوران جدیدی در موسیقی شروع شده، هر چند خیلیها هنوز معتقدن کیفیت آثار دریک به پای «شاه پاپ» نمیرسه. خود آلبوم «Iceman» هم با فروش ۴۶۳ هزار واحدی، دومین فروش بزرگ سال رو ثبت کرد. جالب اینجاست که دریک با روشن کردن برج CN تورنتو به رنگ آبی یخی، رسماً شروع یه دوره جدید رو اعلام کرد.
پادشاه جدید پاپ تاج گذاری کرد: دریک رکورد مایکل جکسون را شکست!