پس از هفتهها اعتراض گسترده و بی سابقه هواداران تیمهای آلمانی که با پرتاب اشیاء به داخل زمین، جریان مسابقات را مختل کرده بودند، سازمان لیگ فوتبال آلمان (DFL) سرانجام کوتاه آمد. بیانیه مهم امروز DFL حاکی از آن است که آنها دیگر قصد همکاری با سرمایهگذاران جدید را ندارند و فوتبال آلمان همچنان برای هوادارانش خواهد بود–. این یعنی فرهنگ هواداری در آلمان همچنان مثال زدنی است و آنها توانستند اراده خودشان را بر پولدارها تحمیل کنند. آفرین بر آنها.
اعتراضات به سرمایه گذاران به نتیجه رسید؛ بوندسلیگا نفس راحتی کشید